miercuri, 10 octombrie 2007

Sorin Bivolaru(Dolj) - Membru Supleant BNC-TCD-PNTCD

2 comentarii:

Anonim spunea...

domnule sorinel corneliu bivolaru...am auzit ca ca ati inceput sa stati de vorba cu organizatiile de tineret din judetul dolj...va asteptam cu nerabdare la Galicea Mare unde organizatia de tineret numara in jur de 100 tineri, insa nimeni nu a venit sa dea o directie acestor tineri...va multumesc

Anonim spunea...

...incep sa se miste lucrurile domule in PNTCD ...domnule Bivolaru in primul rand ma bucur ca sunteti unul din putinii lideri de la Dolj care dupa obtinerea unei functii v'ati implicat cu adevarat in reforma tineretului...in primul rand vreau sa va multumesc pentru vizita facuta de dumneavoastra in calitate de coordonator zonal pe OLtenia, in organizatia Desa, ati adus un suflu nou si ati dat un impuls tinerilor...insa vreau sa va reprosez faptul ca timpul pe care l'ati alocat vizitei in organizatia noastra a fost foarte scurt, in al doilea rand va imput faptul ca nu ati mentionat nimic despre prezenta dumneavoastra la actiunile noastre....si in al treile rand va aduc acuze vizavi de limbajul folosit de dumneavoastra..in sensul ca ati folosit cuvinte prea pretentioase si prea putin folosite in comunitatea de la tara, astfel multe dintre cuvintele folosite de dumneavoastra nu au fost inteles de tinerii din organizatia noastra....va rog sa tineti cont de aceste considerente ale mele si sa incercati sa adaptati libajul dumneavoastra la cultura tinerilor de la tara...eu am incercat sa va gasesc la telefon...insa nu am reusit..in speranta ca observatiile mele au ajuns la dumneavoastra..va multumesc pemtru munca pe care ati inceut sa o faceti in PNTCD...

cu stima Cristian Ionut Catunesc